Zasady współpracy
Oto kilka podstawowych zasad mających na celu bezpieczeństwo transakcji:
- pierwsze 3 zamówienia realizowane są po dokonaniu przedpłaty w wysokości 100% wartości zamówienia brutto.
- kolejne zamówienia realizowane są z odroczonym terminem płatności, który uzależniony jest od dotychczasowej współpracy.
Odroczony termin płatności zostaje przyznany po uprzednim przedstawieniu Nam:
- wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub do KRS,
- zaświadczenia o nadaniu REGON oraz NIP.
W przypadku nieuzasadnionych opóźnień w dokonywaniu płatności następuje powrót do przedpłat.
Wszystkie zamówienia o wartości poniżej 500zł netto realizowane są po dokonaniu przedpłaty.
Wzory / próbki produktów: Wzory są odpłatne, a ich cena w zależności od rodzaju artykułu Klient ponosi także koszty transportu związane z dostarczeniem wzoru do miejsca jego przeznaczenia. W przypadku zamówienia wartość tej nadpłaty jest odliczana od wartości zamówienia.
Terminy realizacji:
Pierwszy dzień terminu realizacji zlecenia to najbliższy dzień roboczy następujący po dniu, w którym zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Przyjęcie zamówienia potwierdzane jest przez pracownika droga mailową po spełnieniu poniższych warunków:
- sprawdzono i potwierdzono dostępność towaru
- potwierdzone zostały warunki współpracy poprzez przesłanie formularza zamówienia
- przesłano potwierdzenie lub zaksiegowano płatność na koncie (w przypadku nowych klientów)
- zaakceptowane zostały przedstawione projekty graficzne a w przypadku projektów klienta potwierdzono ich zgodność z wymogami technicznymi
Jeśli wszystkie powyższe punkty zostaną zrealizowane w całości do godziny 12.00 to przyjęcie zlecenia do realizacji następuje tego samego dnia.
Po przyjęciu zamówienia do realizacji jakiekolwiek zmiany w zamówieniu mogą wiązać się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów uzależnionych od stopnia zaawansowania prac przygotowawczych lub produkcji, m.in: wyświetlenie klisz, sit, kalibracji maszyn znakujących, zaawansowania procesu znakowania etc.
Dostawa towaru:
Jeśli nie ustalono inaczej dostawa zamówionego towaru odbywa się na koszt odbiorcy i kierowana jest na adres fakturowania.Reklamacje:
Od każdej zasady są jednak odstępstwa, zatem niektóre z powyższych warunków mogą ulec zmianie w ramach indywidualnych porozumień.
Informacje o nieuregulowanych należnościach względem naszej firmy trafiają do Krajowego Rejestru Długów oraz innych branżowych rejestrów nieuczciwych przedsiębiorców powodując przykre konsekwencje dla dłużników.
Przez "Klienta" , "Wykonawcę" rozumie się osobę prawną, jednostkę organizacyjną nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu praw i zaciągania zobowiązań, a także osoba fizyczna o ile prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową, która dokonuje czynności prawnych w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej.
Niniejszy dokument oraz jego zapisy nie dotyczą Konsumentów w rozumieniu Art. 221 Kodeksu Cywilnego.